Job 2 van 15


Report this listing

Solliciteren



Customer service medewerker


Functie

Jouw takenpakket zal er al volgt uitzien.

  • Jij bent het aanspreekpunt voor de klanten en ook tot betrekking met commerciële vragen (per mail en telefoon)
  • Je bent verantwoordelijk voor het beheer van bepaalde accounts.
  • Jij zal instaan voor de orderverwerking en bevestigingen hiervan op te volgen.
  • Zal ook transporten inboeken, dit voor de onderdelen alsook materialen.
  • Zendnota's opmaken.
  • Je zal instaan voor eventueel de ondersteuning van facturatie mee op te volgen.
  • Nacalculatie uitvoeren ter verwerking (dit dient met excell te gebeuren)
  • En je zal instaan voor aankooporders op te volgen van de leveranciers.
  • Allerhande administatieve taken

Je zal ook heel wat verantwoordelijkheden erbij krijgen, dus hiermee omgaan is wel belangrijk!

Jouw profiel

Wat zou het goede profiel zijn voor deze functie:

  • Jij hebt een graduaats opleiding volbracht of bent in het bezit van een Bachelor of gelijkaardig door ervaringen.
  • Je spreekt vlot 2 talen (NL en Engels) Frans is een plus!
  • Je hebt een commerciële en klantgerichte flair.
  • Kan goed in team werken, ook zelfstandigheid is je niet onbekend
  • Werkervaring in een commerciële sector is een plus!
  • Jij bent proactief en neemt ook initiatief
  • Je bent een gemotiveerde en enthousiaste kandidaat!

  • Bijstandsoplossingen uitwerken (pechverhelping, repatriëring, ...)
  • Zich voorstellen aan de telefoon
    De identiteit en de gegevens van de gesprekspartner controleren (klantnummer, adres, ...)
  • De klant oriënteren en zijn oproep naar de gepaste gesprekspartner doorschakelen (technicus, verkoper, klantverantwoordelijke, ...)
  • Digitale opvolgingsdocumenten van de oproep invullen
  • Technische ondersteuning bieden aan technische commissies of adviescomités
  • Het doel van de oproep kenbaar maken of identificeren (bestelling, verkoop, informatie, reclame, bijstand, ...)
  • Behandelt: Uitgaande oproepen (klantgetrouwheid, klantenwerving, verkoop aan particulieren en ondernemingen, ...)
  • De klant informeren over de kenmerken van de producten
    De klant adviseren bij zijn keuze
  • Behandelt: Binnenkomende oproepen (consumentendienst, opnemen van bestellingen, bijstand en hulp aan klanten, ...)
  • Contact opnemen met klanten en potentiële klanten
    De producten en diensten van de onderneming voorstellen (nieuwe producten, bijkomende verkoop, ...)
  • De beschikbaarheid van het product, de dienst controleren
    De gegevens van de bestelling, de reservatie, ... invoeren

Aanbod

Wat mag je verwachten van ons:

  • Goede werksfeer.
  • Kans op vast na je interimperiode en een positieve evaluatie.
  • Mooie verloning!
  • Dag uren, keuze uit: 8u - 16u30 of 8u30 - 17u

Solliciteren

Meer banen van je zoekopdracht